Здравейте.
Мисля да купя една 145-ца и имам нужда от малко информация.
Колата е много читава (поне на пръв поглед) 145, 1.8 ТС, '98-а година. Тъста ми продава коли на Горубляне и му е изпаднала от някъде. Мога да я взема много под реалната и стойност (почти без пари).
Днес я пробвах и останах изумен от състоянието и поведението на колата, но се оказа, че има проблем. Когато позагрее започват да играят оборотите.
Както си карах, като натиснах съединителя, колата започна сама да се форсира - 500 - 3000 оборота. Форсира 5-6 пъти и след това си се спира на 800 -1000 както е нормално, но пак лекичко играят. (не се чува, но стрелката леко "плава"). И така е всеки път като се изключи от скорост.
Имате ли идея от какво може да е и колко евентуално би струвал ремонта при различните варианти?
Аз се сещам за деботимер или моторчето за обороти на празен ход, но от АР не разбирам изобщо. Просто колата ме кефи и като я пробвах беше все едно караш излязла от магазина кола. Колицата е "официално" на 82 000 км и има някакви шансове наистина да е така. Май е била на някакъв фен,защото е доста гледана и глезена.
Можете ли да ми дадете и приблизителна цена за първоначалното обслужване на такава? Обичайни проблеми и недостатъци? Направи ми впечатление, че не беше толкова пъргава, колкото очаквах. Карам А4 1.8 турбо (150 к.с.) и разликата е само 6 коня,а ускорението изобщо не може да сравни въпреки разликата от 500кг. в полза на Алфата.
Предварително ви благодаря.
Мисля да купя една 145-ца и имам нужда от малко информация.
Колата е много читава (поне на пръв поглед) 145, 1.8 ТС, '98-а година. Тъста ми продава коли на Горубляне и му е изпаднала от някъде. Мога да я взема много под реалната и стойност (почти без пари).
Днес я пробвах и останах изумен от състоянието и поведението на колата, но се оказа, че има проблем. Когато позагрее започват да играят оборотите.
Както си карах, като натиснах съединителя, колата започна сама да се форсира - 500 - 3000 оборота. Форсира 5-6 пъти и след това си се спира на 800 -1000 както е нормално, но пак лекичко играят. (не се чува, но стрелката леко "плава"). И така е всеки път като се изключи от скорост.
Имате ли идея от какво може да е и колко евентуално би струвал ремонта при различните варианти?
Аз се сещам за деботимер или моторчето за обороти на празен ход, но от АР не разбирам изобщо. Просто колата ме кефи и като я пробвах беше все едно караш излязла от магазина кола. Колицата е "официално" на 82 000 км и има някакви шансове наистина да е така. Май е била на някакъв фен,защото е доста гледана и глезена.
Можете ли да ми дадете и приблизителна цена за първоначалното обслужване на такава? Обичайни проблеми и недостатъци? Направи ми впечатление, че не беше толкова пъргава, колкото очаквах. Карам А4 1.8 турбо (150 к.с.) и разликата е само 6 коня,а ускорението изобщо не може да сравни въпреки разликата от 500кг. в полза на Алфата.
Предварително ви благодаря.
Comment